Based on your current IP address we detected that you will have the best experience with the following settings: country:Nederland language:Nederlands
Digital engagement.jpg

Digital Engagement

AMCS luidt een nieuw tijdperk in - een tijdperk waarin het draait om klantgemak, automatisering van onderaannemers en efficiency van de mensen.

EDI en eBilling

De EDI-component van AMCS automatiseert het verzenden en ontvangen van facturen. Door gebruik van een reeks aan EDI-formats zoals X12 en EDIFACT, maakt de EDI-component snelle en gemakkelijke uitwisseling van factuurgegevens met derden mogelijk.

Met de EDI & e-Billing module hoeft u geen papieren facturen van leveranciers meer te verwerken of per post of e-mail facturen naar uw klanten te sturen. Overal waar een EDI-systeem papieren processen vervangt, heeft deze werkwijze tot kostenbesparingen geleid - tot maar liefst 80%.

Zodra het systeem is geconfigureerd voor aansluiting op uw enterprise software, ondersteunt het het versturen van facturen door directe ingave/extractie, bestandsoverdracht via FTP of via uploaden, AS2, handmatige invoer en e-mail.

Uitgaande facturen verzenden

Wanneer uw klanten grote bedrijven zijn, zult u ze meestal elektronisch willen factureren. Onze EDI-component maakt dit veel makkelijker, omdat deze de noodzaak tot het maken van aangepaste uitvoerbestanden per klant wegneemt. In plaats daarvan extraheren we uw verkoopfacturen, valideren ze en stellen we ze vervolgens beschikbaar aan uw klant, in het door hen gewenste format. Dit kan variëren van CSV/Excel tot X12, EDIFACT en Tradacoms.

Klanten kunnen hun eigen EDI-instellingen configureren om facturen te ontvangen in het format en volgens het schema van hun voorkeur.

Inkomende facturen ontvangen

Het verwerken van per post of e-mail ontvangen facturen van leveranciers is langzaam en duur. Als facturen handmatig in het systeem moeten worden ingevoerd, treden vaak fouten op die tot nog meer dure handmatige interventies leiden.

De AMCS EDI-component automatiseert het afhandelen van facturen van leveranciers en onderaannemers. Deze facturen worden elektronisch ontvangen door onze systemen, waar ze worden gevalideerd en gematcht met opdrachten en/of PO's. Pas daarna worden ze vrijgegeven in uw interne ERP.  Dit maakt de verwerking veel eenvoudiger.

Typerende voordelen

Het automatiseren van uw facturatie geeft veel voordelen, waaronder:

  • 90% besparingen ten opzichte van papieren verwerkingskosten
  • Betere cashflow: Word gemiddeld 5 dagen eerder betaald
  • Vragen over minder dan 2% van de facturen

bel mij terug