Based on your current IP address we detected that you will have the best experience with the following settings: country:Nederland language:Nederlands
Digital engagement.jpg

Digital Engagement

AMCS luidt een nieuw tijdperk in - een tijdperk waarin het draait om klantgemak, automatisering van onderaannemers en efficiency van de mensen.

Customer Self-Service

Customer Self-Service verlaagt de werkdruk in uw klantenservice-afdeling door het automatiseren van veel voorkomende interacties zoals het aannemen van opdrachten en het afhandelen van klachten en vragen.

Bouw vertrouwen bij uw klanten op door responsive, gepersonaliseerde ondersteuning via de kanalen die zij het liefst gebruiken. Met 24/7 ondersteuning en eenvoudige toegang tot de antwoorden die ze zoeken. Waar ze ook zijn, wij zorgen voor een bijzondere klantbetrokkenheid.

Het systeem laat de gebruiker geautomatiseerde antwoorden configureren op veel gestelde vragen van klanten, zoals vragen over rekeningen, agenderingen en herhaalorders. Het systeem zelf gebruikt een reeks plug-ins voor interactie met platforms van derden, zoals Facebook Messenger en Amazon Alexa. Het bevat ook ondersteuning voor hardware zoals vulsensoren en knoppen die in verbinding staan met de account van de eindklant.

Customer Web Portal

De Customer Web Portal geeft uw klanten 24/7 toegang tot hun account. Met een web-based interface die met een groot aantal desktops, tablets en mobiele toestellen werkt, laat het web-portal klanten hun eigen account inzien, betalingen doen en opdrachten plaatsen.

Chat-bot (Facebook Messenger)

Met de Chat-bot component kunt u met klanten chatten in een interface die van een geautomatiseerde bot gebruikmaakt. Van tevoren wordt een groot aantal veel gestelde vragen geconfigureerd. Het systeem zal in deze gevallen het onderliggende ERP-systeem gebruiken om een goed antwoord op te stellen.

 

 

Digital Assistants

De component Digital Assistant laat u interactief contact hebben met klanten via een geautomatiseerde voice-interface, zoals Amazon Echo. Het is o.a. mogelijk om in real-time veel gestelde vragen te beantwoorden, bijvoorbeeld naar krediet of agendering.

Waar traditioneel een klant de telefoon zou hebben gepakt om een antwoord te krijgen, kunnen ze hun vraag nu direct stellen zonder kosten voor u. Dit leidt tot hogere klanttevredenheid voor een lagere prijs.

Aangesloten apparaten (IoT)

De component Customer Self-Service biedt ondersteuning voor aangesloten apparatuur zoals knoppen en sensoren. Als een apparaat een actie triggert, worden de opgeslagen profiel van de klant en het apparaat erbij gevonden en wordt de bijbehorende actie in uw ERP geleverd. Zo kunnen klanten hun eigen diensten op aanvraag in gang zetten, zoals het verzoek om een container te legen, zonder dat uw callcenter gebeld hoeft te worden.

Typerende voordelen

Customer Self-Service geeft veel voordelen, waaronder:

  • Veel hogere klanttevredenheid
  • Telefoongesprekken worden vervangen door goedkopere zelfbedieningskanalen
  • Geautomatiseerde zelfbedieningskanalen zijn 24/7 beschikbaar
  • Door verwerking van opdrachten in real-time zijn diensten op aanvraag mogelijk
  • Klanten worden geholpen wanneer, waar en hoe ze het willen
digital-engagement-total image.jpg

Customer Self-Service

Customer Self-Service verlaagt de werkdruk in uw klantenservice-afdeling door het automatiseren van veel voorkomende interacties zoals het aannemen van opdrachten en het afhandelen van klachten en vragen.

Vraag demo aan