Based on your current IP address we detected that you will have the best experience with the following settings: country:Nederland language:Nederlands

Digital Engagement

Digitaliseer uw bedrijf en maak het future proof

Het gedrag van klanten in de afvalbranche verandert snel. De vraag naar mobiliteit en diensten op aanvraag neemt toe. Wat nodig is, is een serie geïntegreerde oplossingen die afvalverwerkers helpen hun processen te digitaliseren.

Verbeter uw communicatie met uw klanten en partners met ons nieuwe digital engagement platform.

Het Digital Engagement platform is een beveiligd systeem, dat beheert hoe u informatie met externe partijen uitwisselt. Het regelt onder meer hoe u opdrachten naar onderaannemers stuurt, facturen van leveranciers ontvangt en opdrachten van klanten krijgt. Waar u tot nu toe niet-geautomatiseerde processen zoals telefoon, e-mail of papier gebruikte, doet het Digital Engagement platform hetzelfde elektronisch, en veel goedkoper.

Het platform bestaat uit drie modules; Partner Engagement, EDI & eBilling and Customer Self-Service. Door het aanbieden van deze modules ondersteunen wij nieuwe en opkomende digitale kanalen. Wij helpen de sector vooruit, naar een nieuw tijdperk van klantgemak en efficiënt werken.

Digitaliseer uw bedrijf. Nu!

Met dit nieuwe digitale platform kunnen klanten direct diensten voor afvalinzameling bestellen en online interacties hebben met afvalverwerkers. Bovendien hebben afvalverwerkers de mogelijkheid om klanten te bereiken via sociale media, digitale kanalen en aangesloten devices.

Verlaag uw kosten

Het platform versterkt klantrelaties. Voor een lagere prijs dan traditionele callcenters. Klanten kunnen contact opnemen met hun afvalverwerker - waar, wanneer en hoe het hun het beste uitkomt. Bedrijven profiteren van minder callcenter verkeer en meer tevreden klanten.

Geautomatiseerde inkoop

U kunt het Digital Engagement platform gebruiken voor het managen van uw inkoopprocessen en uitbestedingen. Het helpt bij het automatiseren van het vinden van aanbieders, door ervoor te zorgen dat deze aan uw normen voldoen en u een betere prijs geven.

Complete automatisering

Het Digital Engagement platform gebruikt een open document standaard. Dit geeft afvalverwerkers de mogelijkheid om alle soorten tickets te accepteren en makkelijk opdrachten uit te wisselen tussen verschillende systemen. Leveranciers maken transactietypes die uniek zijn voor de werkrelatie. Overdrachten, goedkeuringen en bevestigingen worden vervolgens alle geautomatiseerd.

Voordelen

De afvalbranche digitaliseren heeft veel voordelen:

  • Veel minder telefoonverkeer naar uw callcenter
  • Levering van diensten op aanvraag mogelijk
  • Hogere klanttevredenheid
  • Lagere uitbestedingskosten
  • Real-time bevestigingen van onderaannemers ontvangen
  • Veel lagere verwerkingskosten van uw facturen

Digital Engagement platform

Partner Engagement

Partner Engagement real-time uitwisseling van informatie met de supply chain

De Partner Engagement module biedt digitale, real-time uitwisseling van informatie met de toeleveringsketen en is daardoor ideaal voor onderaannemers en andere partijen.


De cloud-based Partner Engagement module is geïntegreerd in een complete, toekomstbestendige oplossing. De oplossing automatiseert alle stadia van de samenwerking met partners, van het aannemen tot aan het managen van opdrachten en het ontvangen van de factureren.

 

Zolang de samenwerking met de onderaannemers duurt, zorgt het platform er ook voor dat de hele pool voldoet aan uw normen. Verder omvat de module tools voor het helpen plannen van uw activiteiten met onderaannemers, zodat de serviceniveaus van uw klanten worden gehandhaafd.

Read more about Partner Platform

EDI & eBilling

EDI & eBilling Quick and easy exchange of invoice data with third parties

De EDI-component van AMCS automatiseert het verzenden en ontvangen van facturen. Door gebruik van een reeks aan EDI-formats zoals X12 en EDIFACT, maakt de EDI-component snelle en gemakkelijke uitwisseling van factuurgegevens met derden mogelijk.

Met de EDI & e-Billing module hoeft u geen papieren facturen van leveranciers meer te verwerken of per post of e-mail facturen naar uw klanten te sturen. Overal waar een EDI-systeem papieren processen vervangt, heeft deze werkwijze tot kostenbesparingen geleid - tot maar liefst 80%.

Zodra het systeem is geconfigureerd voor aansluiting op uw enterprise software, ondersteunt het het versturen van facturen door directe ingave/extractie, bestandsoverdracht via FTP of via uploaden, AS2, handmatige invoer en e-mail. 

 

 

Read more about EDI and eBilling

Customer Self-Service

Customer Self-Service Verlaag de werkdruk van uw klant contact centrum

Customer Self-Service verlaagt de werkdruk in uw klantenservice-afdeling door het automatiseren van veel voorkomende interacties zoals het aannemen van opdrachten en het afhandelen van klachten en vragen.

Bouw vertrouwen bij uw klanten op door responsive, gepersonaliseerde ondersteuning via de kanalen die zij het liefst gebruiken. Met 24/7 ondersteuning en eenvoudige toegang tot de antwoorden die ze zoeken. Waar ze ook zijn, wij zorgen voor een bijzondere klantbetrokkenheid.

Het systeem laat de gebruiker geautomatiseerde antwoorden configureren op veel gestelde vragen van klanten, zoals vragen over rekeningen, agenderingen en herhaalorders. Het systeem zelf gebruikt een reeks plug-ins voor interactie met platforms van derden, zoals Facebook Messenger en Amazon Alexa. Het bevat ook ondersteuning voor hardware zoals vulsensoren en knoppen die in verbinding staan met de account van de eindklant.

Read more about Customer Self Service

AMCS Now

“AMCS Now” levert een serie van ultieme oplossingen die de operators helpt hun bedrijf te digitaliseren.

Bekijk de video

Vraag demo aan